sudi sudikanlah ziarah :D

Saturday 10 March 2012

assalamualaikum ^_^

hai hai ! bertemu kembali ,, emm aku tadela rindu sangat nak bukak fb n blog ni, bhahahaha.
emmm 1 kejutan gak bg aku ,, sebab sebelom ni ,kalau blik ,msti nak tatap fb n blog ! hoho
sekarang ni ,semue plajar skola cuti seminggu ,, n mcm biasela cikgu yg prihatin memberi kami bekalan sempene percutian untuk mengasyikkan lg percutian kami dengan set lengkap CUTI CUTI SHAMS !! BES2 ! hahahahahahahah . !! emm aku tak buat lagi ponn ,, tapi aku bersemangat plak nak senaraikan kje skolah ! oke tengok baik2 !


  • bahasa malaysia - peribahase ade 10 soalan !
  • bahasa inggeris - composition ! karangan plak,, huhu
  • pqs - buat latihan berdasarkan tajuk yg telah dipelajari ,,ade 14 tajuk !!
  • fizik - kertas kembara ilmu !
  • biologi - nota enzim bab 4 !!
  • add math - latihan 2 bab !
  • math mode - latihan 4 bab !
  • b.arab - kertas kembara ilmu !
  • sejarah - esei bab 1!
kimia un ade ,, tapi da siapkan kat skolah ,, psi je tade ! hoho . aku akan laksanekan amnah ini mulai mlm ini ! nak siapkan paling lambat hari isnin !! hahaha boleh ke ??? cabaran niii ,, papeun unline tak lupe gak ! muehehhee.

No comments:

Post a Comment