sudi sudikanlah ziarah :D

Saturday, 4 February 2012

bila da selalu gembire, kesedihan dtg menyapa,

asslamulaikum :) entry hari ni bnyak sedihla. senanye tanak cite bnyak2la. ckopla korang tau aku sedih . hehe. sedihkan bila kite da ade peluang depan mate, tp orang tanak hargai peluang kite tu ,malah halang aku dripde terus dapat bnde berharge tuu  , okela , hari tu aku da berkorban daaa. ade hikmahnyee, sekarang un kene lg???! huuhuhuh bnyak sedihlaaa. sabar jela kann, aku tau ,satu haru nnti ,ape yg aku tak dpt sekarang ,segale peluang yg aku da tolak skrang , akn diganti dgn kejayaan 11  A+ spm 2013!!! okelaaa. tu je mau bilang , hehe, mehla tgk2 gamba. heheh , gmba2 ni sebagai pencuci mate je. tade kne mengena ngan entry kali ni . hoho

video
haissshhhh 2 kali da aku post video ni , tak leh nk tengok jugak ,ayoyo ,manyak errorla. haha . ruginye korang tak dapat tgk karya aku ni , hehehhee.
mehla tgk video yg ni plak !

hahahahahaha . apesal la muke2 ni jd cover,, hahahah tak kisahlaa, ni la video batch kami yg tergempak , karya hamdi . hehe. terbaiklah hamdi !
ONCE A SHAMSIANS , ALWAYS A SHAMSIANS
AKU SAYANG IRUSE BANGAT2 ! HEHE

YEAHHHHHHH !
aku sayang SMKA SHEIKH HAJI MOHD SAID !!
tawaran sbp udah ku tolak jauh2 ! jumla warge iruse kite bnggekan shams untuk spm 2013 !! insya-Allah

2 comments: