sudi sudikanlah ziarah :D

Saturday 4 February 2012

istimewa ~ saye sayang awak ^_^

                       ANJEEEE SAYANNGGGGGG :D

yeahhhhh ! assalamualaikum :D tengok tengok ! sape yg baju putih tuu ?comel kan ?haha .
name die syaqiela :D   syaqiela amirah syafiqah bt. shaiful azlan <3 <3<3 .
siapelah die ni pade saye ?haaha . totally bukan adik angkat ? kenape er, da rapat je nk berangkat angkat ? oh , aku bukan mcm tu . kalo tak jd adik angkat pon ,aku tetap syg die mcm adik aku sendiri gak !! eh aku ade adik ke ?? ank bongsu kodd. huhu . boring , haha . alhamdulilah dok asrama, ade ramai adik junior, emmm , kitorang kenal tahun 2011 !! pnggil die anje sebab like she said ,aku ni da jd antare org yg boleh pnggil die anje , heehehee. bangge kod, hehe . anje adik usraah atiqah hapizi . die selalu dtg dom kitorang n then terus rapat . kite selalu kongsi masala . anje jgn simpan2 lg tau ! luah kat akk , huhuuhuh . masalah mmbuat hidup kite mnjadi lebih hidop !!




haaa, yg purple tu la atiqah hapizi . my ex dormmate , sedeh gak ar berpisah taun ni ,sebab die da dom lain ,huhu . n die ni merangkap akk naqibah anje !!! emm cume taun ni ,anje dapat akk naqibah lain . akk syiqin :) tape2. jauh dimate , dekat dihatiii <3 .



 hahahha nampak tak ape yg aku nmpak ??? haha . soklan kurang cerdik plak .hehe . ni lah hadiah daripade anje !! haha kuning kan ! mmg feveret akula , hehe , tengz bangat2 :D dlm tu ,ade keychain , gule2 , gambar anje n bintang bintang begemerlapan , haha ,sweet2 ! suke2 ! elie kebintang :D hoho



comel kannnn ??haha , aduh , tak habis2 nk puji ! hehe , nak buat acano , dah suke , hehe ,


thank you anje ! i love u so much ! ukhwah sejati until jannah abadi :D



No comments:

Post a Comment