sudi sudikanlah ziarah :D

Monday 6 February 2012

tolak jauh jauh !! hhe

ASSALAMUALAIKUM :D :D jawab jangan tak jawab...... hehehe

sebenarnye tade bende un nak citeee, tapi rase macam nak jugak post sesuatu ! actually aku teringin nk jadikan blog aku ni tempat berkungsi ilmu... bukan nak cite hal aku jee, aku pon boringg ! hahahaha
eh eh asal tulisan senget ni ??? hahah soklan bodoh , tapi kan ,kalo kite tulis kat kertas tuu n kalau tulisan kite senget mcm nii ,mak kawan aku cakap ,diri kite un senget ,jiwa kacau ! haahahhahaaaa
eh eh skang aku tak jiwe kacau tau ! alhamdulilah aku tenang ,, cewahhhhh , emmm ,maybe bile aku da sedie n ckop ilmu ,aku nk masukkan risalah n article bermanfaat kat dlm blog ni , insya-Allah, aku un kurang sumber, n aku ni baru nk aktif berblog , muahahaa, ni haa cerite hari ni , aku nk kungsila pasal sesuatu ni .. dulu ,hobi aku kan, beli dan bace novel !! haha ,terbaikk kan ?? tapi sekarang ????? sori to say lah kan , aku da tak beli novel lg ! da tak bace novel lg ! *tapi aku nk abiskanla bce novel yg las beli . mueheehhehe .entahlah ! bile aku da 16 tahun ni ! ehem ehem pade 27 JANUARI !! aku da tak minad plak nk bce novel ni . n aku ni kalau beli novel ,mnela nk beli yg islamik2 uh ,msti nk cintan cintun punye ! huhu .so aku bru realise yang lagi bnyak keburukan daripade kebaikannye, tu untuk akula , tak tahula bg korang , okela selagi korang boleh manage mase nk bce novel n belajar , minat masing2 , tp tak dinafikan yg korang bce novel ,msti nk abiskan secepat yg mungkin kan !! so msti da tinggalkan nk buat kje skola bagai , sorila kalau aku pikir negatif plak,  heehhe  ,but mungkin ade yg terase. . so aku amik keputusan ,aku da mule nak beli buku2 ilmiah , buku yg "berat2" sikit , n semestinye bergune untuk meningkatkan pengetahuan semase aku n mcm2 lglaa. bhaha, insya-Allah , semoge Allah permudahkan , emm ,selain tu ,aku ade juin GOODREADS !! KORANG CARI JE KAT GOOGLE ! haha, kat situ , kite leh kungsi2 buku ngan kawan2 lain , jike kite tertarik ngan bku2 kat situ ,kite leh beli kat kedai ! kalau korang tak paham nk gne mcm mne , leh tnye aku ! hehe . dlu aku main tekan2 je , pas uh biasela !tengz la kepade TENGKU NURHANIS HAZIRAH yg mengenalkan aku dgn goodreads nii . i am loved it . muehehe. n kat skolah , aku ade kawan lelaki yg satu2 nye suke bce bku jugak ! haha , n die jd my perst friend kat gudread tu , tq2 :D AMIRUL HAZIM !! emm k laa tanak cakap panjang lg , meh kite cuci mate dengan gambar2 kenangan novell yg aku ade kat umah . tinggal kenanganlaa nmpaknye ,aku takkan beli novel lg . . . huhu

banyak banyak novel tu (banyak ke ?? 16 jee ) hahaa , aku paling gemar
AKU YANG KAU TINGGALAKAN : ALINA HAIZAR !!
novel yg tu mmg bes !! bes bes !!! hahaahahhahaha .

p/s AKAN DATANG AKU LETAK GAMBA2 BUKU ILMIAH PLAK TAU ! MUEHEHEHEH
THE END ::D

ASSALAMUALAIKUMWARAHMATULLAH :)








3 comments:

  1. Replies
    1. hehehe tadela bnyak sngat ,, malangnye da tak mengumpul novel lg :( hhuuhu

      Delete
  2. dulu suka jugak tpi bila esaimen da berlambak..xbace sgt daa

    ReplyDelete